Nedávno média odhalila, že v roce 2020 Messi požádal Barcelonu o obnovení smlouvy: Messi požádal o prodloužení smlouvy do roku 2023 s poplatkem za podpis 10 milionů eur a poplatkem za ukončení 10 000 eur; Barcelona bude na Camp Nou za Messiho a Suareze. Jeho rodina zařídila soukromý box, aby Messiho rodině poskytla soukromé letadlo zpět do Argentiny na Vánoce; požádal o obnovení Messiho osobního asistenta. Toto odhalení opět vyvolalo vášnivé diskuse ve fotbale: Jsou tyto požadavky Messiho přehnané?
Vezměte Messiho vstup do Paris Saint-Germain jako příklad, který dokazuje Messiho obrovskou komerční hodnotu: Roční příjmy Paris Saint-Germain vzrostly z 556 milionů eur v sezóně 2020-21 na více než 700 milionů eur v sezóně 2021-22. Příchod Messiho je největším důvodem. Paris Saint-Germain z toho těží, ať už jde o prodeje dresy Messi, sponzorské poplatky nebo příjmy ze vstupenek v den zápasu nebo vliv na sociální platformy. V minulosti byl sponzorský poplatek za každého sponzora Paris Saint-Germain 3 až 5 milionů eur ročně. Po příchodu Messiho to vzrostlo na 5 milionů až 8 milionů eur ročně. Paris Saint-Germain přidal 10 sponzorů, což znamená nárůst příjmů o zhruba 25 milionů eur.
Prodeje dresy Paris Saint-Germain také poprvé přesáhly 1 milion (dříve 700 000), z nichž více než 60 % bylo vytištěno se jménem Leo Messi. Poptávka po vstupenkách ze strany pařížských fanoušků se zvýšila o 30 % až 40 %, což je Messiho efekt. Na sociálních platformách přivedl Messi v krátké době do Paříže 15 milionů fanoušků, což zvýšilo celkový počet fanoušků klubových sociálních sítí na více než 150 milionů; nyní Paris Saint-Germain získává každý týden 1,4 milionu fanoušků a stává se nejvlivnější ve Francii, Společnost/instituce s největším počtem fanoušků. Proto včera španělský "Marca" podpořil Messiho: Messi je oprávněn požádat, protože může přinést obrovské výhody.